sovdags!!!

ja det är det nu....
är super trött och seg.....
ont har jag också :(:(

men men

ja du vad folk ska bli upprörda över andras bloggar
lite svårt att förstå det....

och visst kan man skriva osammanhängande åh helt fel ibland
men om man som läsare inte riktigt förstår helheten i det hela
hur kan man då vara så snabb att slänga ur sig "dum kommentarer"?

läser många andras bloggar
visst har man läst en del skumma saker
men jag har ALDRIG skrivit något elakt annonymt........
tycker det är så fegt.
för tycker man en sak,, ja men stå för det då
eller har jag fel????

men som sagt vilka I lands problem man har......

och jag måste seriöst byta tangentbord
för detta är något skadat nu....
mellanslags knappen glappar och vissa bokstäver måste man trycka på fler gånger :P

lat jag som inte orkat bytt.......

nej nu fick jag en bebis i knät så nu ska
jag krypa ner brevid min trötta men ack så underbara man......

puss

Postat av: Pralinen

Såååå sant det du skriver tjejen.....

2008-11-20 @ 20:55:22

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: