sucka

vad ont det ska göra :(:(
hualigen
längesen jag hade så här ont..... :(

hm nu har man nyss haft krig med tösen
då vi hade stop och väx på tummarna....
lika bra att vara säker så vi tog på båda.

åh hon grina slog i väggen och ja allt efter det
sen helt plötsligt cool lugn
kommer hon ut i vardagsrummet - får jag gå på toan?
ja sa jag mamma följer med....
åh skriket som kom hördes nog in på byn :)

hon ville ju gå på toa åh tvätta händerna :P

men nu ligger hon iallafall......

ja jag ska nog duscha, men ja mår inte så där hundra.....
sucka....

jajajajaja.....



och dina lögner känns rätt skrattretande, när du inte ens kan prata ordentligt
sluddra skapligt igår :(
fast mer tragiskt e att du inte ens frågar om han något
ska bara låta så mycket till allt och alla andra
men klämmer du ur dig nån fråga om han?
nopp... jaja din förlust
hm och fan trodde du lagt ner tjejen???
fan va tråkigt att höra :(

droger förstör en hel del... men tråkigt när en del går ned sig så jävla hårt...

Postat av: sassa

ååh har du vatt hos tandis,skiit ja e as rädd för tandläkarn,ja måste fan ta mej dit ja me.. men ja ska seriöst se till att bli sövd hahahaha





hur känns de i lilla magen?? har du varit o kollat hur långt gången du är???



2008-11-12 @ 23:46:58
URL: http://metrobloggen.se/kian
Postat av: Cicci

Grattis till den kommande bebisen, har missat att du är gravid igen! =)

Läste ett inlägg längre ner om föräldrar som lämnar bort barnen hit och dit, jag håller med dig. Varför skaffa barn om man lämnar bort dom?

Tindra är hos sin pappa varannan helg, och jag håller på att längta ihjäl mig efter henne då!



Hoppas att allt är bra med dig och familjen! =)

2008-11-13 @ 11:48:15
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: