till anonym

tycker du ska ta åh läsa inlägget igen.....
inte mig som jag skrev om ....
jag e defentivit inte efter med några räkningar.....
så läs igen.....






men men nog om det

har suttit åh spanat runt på en del bloggar
åh man blir så förbluffad
fan va alla har lite prylar alltså inte möbler eller så
men ja det e så stil rent hos folk

hahaha jag skulle aldrig kunna få det så där stilrent
med mina 3 hulliganer plus en karl som ja skruvar med allt :P

så lite avis blir man för det enda man gör om dagarna är att lägga allt på sin plats
för att dagen efter hitta sakerna på nya ställen
där barn och man lagt sig ifrån dom

fast leksakerna deras dom har dom på sina rum
men nu har man ju babyprylar överallt

ja suck....... :)

ne nu ska jag läsa vimmelmammansblogg.....

Postat av: Anonym

Jag menade inget illa av min kommentar, men det var rätt förvirrande det du skrev. jag tycker din blogg är rolig att läsa därför brukar jag göra det, att jag inte skriver mitt namn är för att vi inte känner varann, hamnade här av en slump, ska sluta läsa och ber om ursäkt för det jag skrev oom du tog illa upp!

2008-11-20 @ 21:57:25

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: