åååh vad jag är mätt....

jupp spricker snart :P
korvstroganoff åh ris...
blir så mycke bättre smak när man använder creme fraiche
som e laktosfri,, varför har jag inte en aning om ....

hade besök av far åh 4 hulliganer :)
men alltid lika skoj
full rulle i några timmar...

nu ska de kolla på highschool musical som går på 5an
för ja chloe bara ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskar dom filmerna.....


och ja inte speciellt förvånad,, tycker det bara e tragiskt....

enda jag har en åsikt om e att du bara skaffar dig yngre åh yngre tjejer
det kan man tycka e lite ja opassande kanske......
men inte lätt när ingen i din ålders krets vill ha dig.....
elak visst visst....

men ja skulle min tös komma hem med någon som e 6-8 år äldre
när hon va 17-18 ,, ja jag skulle inte va trevlig då

ja men fortsätt du,, för tester kommer göras varje gång innan du träffar hugo
dom e trevliga i denna kommun :)
åh lite krav ska du väll ändå ha på dig så
ja punda på,, bara till min fördel, och ja tycker du inte själv att du visar att
du e ganska opassande att vara runt han ????
Trodde du skulle försöka denna gång ,, men nej

äh orka tänka mer på dig nopp
bara du som gör bort dig inte jag

Postat av: Alexandra

hej hopp!

har ni kommit så långt. bra attt tester kommer göras... kram

2008-10-18 @ 16:40:52
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: