film

sitter jag åh tittar på nu...
stor barnen har stuckit till sina kompisar här på gården
men ja känner man dom rätt ja de brukar skifta ställen
springa mellan här och dom :)

lillebror ha rnu åkt m kent till jobbet
hans buss går snart *vinkvink*

trött som bara den......
för ja bebis e inne i bök period verkar det som :(
sucka
just nu ligger han i sin vagn åh sover
efter en grinig morgon........

hm envis han ......
åh vägrar allt vill inte leka vill inte mysa bara grina :(:(
eller inte grina heller han bara gnäller e missnöjd......

sötingen våran

ja du hm suttit åh läst en dels bloggar
åh hua va fort deras bebisar utvecklas.........
en del saker gör inte min bebis :)
hahaha
men men det kommer, tänker inte stressa på han alls
för ja med 2 stora vet man att allt kommer så smånigom :)
det är då jobbet börjar på allvar.. när de börjar röra på sig och prata :):)

ne nu ska jag kolla mer på filmen åh hoppas att bebis sover ett tag till......
och att ja antingen så får tanden spricka upp nån gång eller så kan det sluta nu åh börja igen om nån månad
bara så jag får sova en natt mer normalt igen *snäääälla*

Postat av: Sanna

Men då får man säga GRATTIS då. Jag satt faktiskt och funderarde över det häromdagen när jag läste i bloggen din =)

2008-10-31 @ 09:31:46
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej =) Jo, det är med att bli stor får man ju räkna med. Jag har redan gått upp en massa men det kanske inte är så konstigt när jag vägde 42 kg innan. Lite jobbigt bara att se gravid ut redan i vecka 11 =P Vad har ni för BF då?

2008-10-31 @ 10:27:22
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: