hon hatar mig

jupp alex sa att hon hatade mig idag :)
*buuuuäääähhhh*
haha alltid lika snäll du gumman.......

hihihi
stackars din karl :P
hahaha
tycker så synd om han *fniss*

får alltid ett gott skratt när man pratar med dig......
få se nu då om ni kommer ned en sväng i helgen
som karlarna tydligen bestämt... eller kanske
vet inte lyssna bara på halva örat då när karln pratade
kolla ju på greys....


ne nu har jag precis duschat
åh ska krypa ned med mannen min.....

<3

Postat av: Alexandra

Hi hi!

JO ibland men i grund och botter så klart jag inte hatar dig gumman... Kan även medela att jag han inte berätta nått :P

Så de så..

Men men jag och felicia tittar in här någon dag fram över =)

2008-10-23 @ 09:10:50
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: