kanske ska tilllägga

så ingen stör sig :P
neo har bara fått smaka inga stor portioner här inte :)
så nu vet ni det......

men men nu sover han *at last*
efter lite mat åh efterätt
.... ligger brevid sin bror i våran säng just nu
för hugo kollar på carton network

åh måste snart klä på mig åh masa mig iväg till affären
ska äta tacos ikväll
skit sugen på det......
så ja sen kommer bror i eftermiddag
spel kväll ikväll

trevligt trevligt

aja vi höres senare.

Postat av: Frida

Ja ett under är vad det är. Vi bor längst upp i ett 4våningshus UTAN hiss och tvättstugan är i ett annat hus. Jag får mer eller mindre ångest när jag måste boka tvättid enbart för den osköna promenaden dit :o( Jaaa snart är det bebis. Vi ska börja jobba på att få ut den liite tidigare. Inte för att jag tror det går, men jag håller mig sysselsatt :o)

2008-10-24 @ 11:50:07
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: idun

hihi ja hon har vuxit så fint så :)

vad väger eran minsta nu då? =)

2008-10-24 @ 12:23:09
URL: http://ajdune.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja snart så :) men jag verkligen passar på att njuta av den här tiden nu,snart kan man inte välja sina sovpass själv längre och tiden för vila:P så även om man längtar enormt så tror jag man måste värdera och ta vara på dom här sista veckorna:) men vad säger du linda?? skämtar du? ;D de där måste du utveckla mer.Är de på g nu?eller bara något ni pratat om?haha helt otroligt :)

2008-10-24 @ 15:18:11
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Jossan igen ;)

Jo just de , inatt hade jag en jobbig natt . antar att de är förvärkarna som håller igång.jag är ganska säker på att när vår knodd bestämmer sig för att komma så kommer de bli under en natt . han är som mest livlig då och jag mår urkas om nätterna.men men man får se hur de blir:)

2008-10-24 @ 15:19:59

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: