missade halva

desperata :(:(
snyyyft...
men men kan se det på söndag eller nåt.....

ja du lugn kväll,, kallt som F*N e det här nere
både inne och ute :(

ja chloe åh hugo de satt åh spela nått spel på hamsterpaj
förut hahaha sötingar..

ja du som sagt.....................................................................................

äh jag har tråkigt på många vis ...
jajamensan
har ja vet inte tappat lust till det mesta
men det går nog över ganska fort om jag känner mig själv :)
men e lite nere just nu.....

bara ta nya tag åh se framåt....
håller på åh spana efter hus oxå
ska hyra ett till att börja med,,, enkla linda liksom....
men jag är bra kär att bo i lägenhet oxå.
men ja som sagt.......

talk to u later....

min morbror e rolig :)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: