sitter här i min ensamhet

ja alla sover utom jag....
kan inte sova har testa allt....
sucka....
men men kan ju få såna perioder ibland
enda "ensama" tiden man får för sig själv ibland :)
3 små vildingar ja inte ofta man får egen tid :)

hm har redan börjat fundera över barnens kalas
hmm funderar starkt på att boka paintboll arenan
de har i gnarp,, de anordnar nämligen kalas
åh ja kostar lika mycket som donken
men kan nog vara så mycket roligare..

men men Julen först..
ska nog fira här hemma
så ja nu har man spanat in riktigt fin fina julgrejer....
*brukar alltid fara bort på julen*
men som sagt min MAN vill vara hemma i år


ja ja nu ska jag kolla på csi åh hoppas att jag somnar



Postat av: Anna L

Ahaaa! Ja men va bra att ni trivs då :)

Då är neo en dag äldre än min william:) stor pojkarna!

2008-10-20 @ 01:37:56
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: sassa

ååå ja har oxå såna där sömn störningar,asdrygt men som du säger EGENTID herrgud ja minns knappt hur de va att ha d :P

2008-10-20 @ 09:48:33
URL: http://metrobloggen.se/kian

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: