trattisar

ska jag ut åh leta senare
så fint väder så idag borde jaktlyckan vara stoor :)

hmm
helt fanatisk när det kommer till att plocka svamp
hihi
men det är så skönt att få komma ut i skogen
så ja vi ska ut en sväng

alla grannar blir ju nöjd de med så mycke svamp de fått...

bebis sover, pappa kom hem åh sövde han.
sen kom kents chef åh hämta han nyss....
han fick lite trattisar han med....

fixa barnvakt tills på torsdag oxå , alltid ute i sista stund jag sucka

ne nu svamlar jag på som vanligt
höres senare.

tjingeling

Postat av: Anonym

Hehe =) Jag ska hälsa. Nu ska hon köra hem med mammas bil och sen blire tårta med familjen, jo samma här.. Nu jävlar måste man ta tag i det hela. Så många fördelar med att ha körkortet! Nu är jag motiverad för tänker klara hon det, kan jag. Också även du hihi c")

2008-10-06 @ 16:19:31
URL: http://cattizen.blogg.se/
Postat av: idun

hej:) tack för tipset, tyvärr tar inte aura napp:P

men jag får testa med bröstet om inte annat :)

2008-10-06 @ 23:35:31
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: