trevlig morgon :(

eller inte...
min kära tös
hade bestämt sig för att idag va det hennes dag att bråka....
så ja hon kom iväg kvart över nio
*hon börjar tio i....*
fel byxor *åh hon ja svor fula ord!!!*
åh skrek åh levde rövare.
för jag hade inte tvättat hennes byxor hon hade igår!!!!!!
*hon har bara 75 andra par jeans men nej dög inte!!!*

tror hela gården hörde hur hon gick på
sen när hon kom att nu hade det ringt in
då skulle hon absolut inte gå....

så ja efter mycket om och men
så ringde man skolan åh sa att vi försovit oss och att hon va på väg.....

sen fick jag världens bamse kram och ett förlåt.....
hahaha
minitonåring nej visst inte.....
vet ju vad man har att se fram emot då .....

har tid till doktorn på fredag.
då har det gått en vecka.
men det konstiga är att igår
så sa hon att det inte gick att boka i förväg
och att jag skulle ringa idag istället
åh då får man en tid på fredag (????)
öööh inga dubbla budskap
från våran vårdcentral nej nej.....
så ja idag har han hitills varit duktig åh frågat om allt han velat
stoppa i munnen :)
han e en stor ätare......... våran kille...


hm måste börja baka kakor till han,,,
så man verkligen vet att ingen mjölk glider med....
men visst fanmåste man kunna göra kola
på hans grädde????
det borde ju funka tycker jag....

ja ja nu ska jag ta hand om bebisen
som under hela stor bråket satt i babysittern
åh titta på sin storasyster med stora ögon :P
haha
inte ofta hon e så där elak....

höres senare....

min pippilotta..... <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: