en snabbis

:)
ja snart ska vi äta kräftor
inte mannen dock,, han vill inte ha..
hihi hugo har sprungit åh spanat in de där "äckliga räkorna" mamma!!!!
åh ja han e  väldigt bekymrad över kräftblodet som finns i dom :)
hihi vet inte vart han får allt ifrån
chloe ja hon lär inte heller tordas äta
men jepp de ska smaka så e det.........
:)
slutar med att jag får äta alla själv :):)

många som fått smått nu. grattis till er alla, även er som man inte känner...
bebisar e så skoj......

just nu ligger neo och pappa på sängen , pappan äter chips
*ovanligt att han äter , avfallskvarn den där ibland*
chloe & hugo de kollar på bolibompa....
och jag surfar runt på datorn...
borde byta tangentbord oxå för detta här e glappt....

vieeeee snart marknad , ska bli så skoj.....
Noise ska vi på då.....
ska bli skoj....


*och vem jag skriver om tänker jag inte säga,, finns många ufon:):),,och tror inte denne läser min blogg heller...*



Postat av: Jossan

ja rena rama babyboom ;) härligt att allt flyter på..jag längtar så otroligt till vår lillbebis kommer ut:)

2008-09-02 @ 21:32:41
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: