kanske måste tilllägga

att om du läser min utmaning, så kan du ju anta den :)

fan sliten i flera dagar, igår la vi oss tidigt
tror vi somna vid 10
och idag ja seg dag
regn regn
mannen va snäll åh lämna av och hämta hugo på dagis då
liten e sjuk......snuvan kommer åh går.....
inte skoj

och ja måste få tilllägga att du verkar va den skummaste människan på jorden.....
tycker inte om dig alls,, du verkad skapligt vrickad........
jepp......
glad över att ja inte känner dig alls,,
för ja att folk kan va så skumma utan att hålla på med  alkohol eller droger borde va förbjudet"!!!!!!!!!
men ja klart det finns folk till allt......
*ful e du oxå*

ja ne nu ska ja hämta upp bebis från badet, mannen ropar fäääärdig så jepp
de 2 e färdiga..... :)



Postat av: giina

hejsan vem skriver du om idag då om den som är så vrickad och ful??

2008-09-02 @ 17:40:59
Postat av: gina

ni har fått en sån söt pojk ni..=)

2008-09-02 @ 17:42:09
Postat av: Jossan

men linda då , haha .. vad elak du är då ;);)

2008-09-02 @ 21:34:28
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men nu ska vi inte vara så elak eller! ;P Jag tror jag vet vem du pratar om, eller har jag mycket fel? Allt bra där nere? hör av mig något imorgon!

2008-09-02 @ 22:51:38

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: