så rätt :)

hihi hur kunde du gissa så rätt??? hihihi
ja jag skulle lägga mig åh sova.
ping sa det så va lillemannen helvaken
här skulle inte sovas...
så kent tog han ,, haha kent somna men inte neo :)
hihi men plocka upp han så kom världens dunder rap sen somna han gott
han ligger i sin säng just nu,
så nu ska ja krypa ned brevid min man en sväng jag med.....

älskar min lite halv galna familj
hihi
kent & jag kommer få jaga småligister
när de blir större,,,, blir dom och gör dom
bara hälften av det kent och jag gjort när vi va små
ja då får vi åh göra .... :)

*life goes one*


jag kommer aldrig sluta älska dig....



Postat av: Cattis

Fina kort =) Btw. Så ska jag flytta nu imorron eller torsdag börjar vi dona.. Men får se om jag hinner bli klar tills på fred, eller lördag! Så skulle ja gärna vilja fara ner.. Då måste de fixas med stjuss också, hoppas ja får träffa lillen med.. kram

2008-09-02 @ 23:23:14
URL: http://cattizen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: