sista sommardagen...

ja det har känts som det idag
varmt åh härligt......
hm fixa till hugos dator oxå, så nu e han nöjd :)
han spelar lego just nu med erik,,,,

spel spel spel och Ben ten det e livet det för hugo...
och chloe ja hon drar med sig sina "bebisar" överallt
med granntjejen, de har ju bärselar till dockorna åh bilstolar
haha åh neos
för små kläder står de på kö för,, dockorna behöver :):)

en sak fattar ja inte, vaktmästarna ja de kan ta eeeeeeevigheter på sig
att fixa till saker man bett dom om
men klippa gräs det gör dom fan dygnet runt nästan :)
idag har de kört hårt med gräsklipparen,,, luktar gott med ny klippt gräs
men nu när det e lera åh saker , ja marken e blöt
så dras det in mer skit än vanligt :(:(

japp hittar alltid något att haka upp mig på ......
the story of my life typ....

ja bebis har bökat hela dagen
inget duger bara ligga i famnen
så ja mina armar e tunga just nu......

ne nu ska jag laga ihop lite mat till vildingarna
och slå mig ned framför tvn.....


*du&jag*


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: