solen skiner

jajamensan :)
sa ju det hahaha :)
ja du va har man hunnit gjort idag då?
jo skickat iväg en massa paket....
mailat till alla dom som ska ha mail
att nu e de skickade..
åh med frakt nummer åh skit...

ja du
dagen är ung.
lillemannen sover tungt i vagnen än...

hihi va in på bolaget idag !!!!
köpte cider 4 st ..
som jag ska mysa med sen :)

ja kanske kanske!!! e allt jag säger....
han kan övertala en ibland :)
fniss...
så kanske kanske vi får se älskling!!!!!!

vissa förstår nog :) hahahaha

ja fick ju höra att ja slår min karl jag!!! därför han stannar hehehehe
jepp min hemlighet e ute *ASG*
suck det finns ju bra stora idioter i sundsvall
hört mycket nu , ungen e inte hans,
ja sen kom ungen på beräknat datum (dagen efter) ja fan då gick inte det skit snacket
han e otrogen ,, ja ge mig namn ,, ne ne det gick inte
han knarkar , jag knarkar, vi har test som bevisar motsattsen .... under en längre period
ja va ska ni då hitta på ???


tydligen att jag spöar han hahahah gulliga ni e där uppe <3

men det värsta jag hört va nog det NÅGON sagt om ungen,,
så gör man inte..... nej....
säga vad fan ni vill om mig och kent ,,,,
men dra in barn ja då har man sjunkit lågt i ens ögon.....
för ja som sagt!!!!

ne nu ska ja nog ut åh leta svamp innan möblering av rum börjar.....
fick heta svamp tips av min granne :)
hehehe vi kan roa oss här ute på landet vi.........

tjingeling på er alla !!!

Postat av: sandra

ni ska inte bry er om luffarna där uppe som snackar men ja förstår dej sååå mkt när de gäller att dom ska dra in barn,bara för de ska dom avrättas!!!



kör ert race me er fina familj o låt dom äta skit :D



må bäääst!!!

2008-10-15 @ 16:26:24

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: