tappar hår

som faen :(
sucka
ja tur man varit med förr då......

när ja vänta chloe  då tappade jag håret när hon va i magen..
efter hugo kom då tappa jag hår....
och lika nu igen
ja det ingår..
sitter med en tjurig bebis i famnen han ska inte sova........ :)

men han börjar slumra till mer och mer...

Mormor hitta du in hit ???? så du får se barnen,, tog lite mer kort till dig ikväll som ja lägger upp nu....
och mamma ringde åh surra en sväng,, haha glömde bort 2 bröder sucka....
som vanligt, ja kom ihåg att de skulle fylla 2 dar innan,, bad kent påmina mig ,, och som vanligt kommer man på det 2 dar efteråt
sucka,, blir dyrt som vanligt :) hahaha
de spelar på ens skuldkänslor sen nästa gång man kommer upp,
och då får de pengar åh ja godis eller va det nu de kan behöva, soppa pengar va det sist.... :)

ne nu ska jag lägga ned lillemannen då ja tror han somnat helt, han känns tung,,,
hm mycke har han växt , men ska inte dit förens den 15e då det e läkar koll, hon tyckte inte ja behövde koma så ofta....
skönt åh va flerbarns förälder ibland :):)

och få se hur det går med lillvovven nu då .... *hoppas hoppas*



*tråkigt att du ska säga / skriva som du gör,,för ja man vill väll inget annat än att göra rätt för sig även om det e flera år sedan och ja jag va inte ens med i bilden,, men ska man få skit då man erbjuder sig att fixa fram nya, för de gammla e borta,,, ja det känns ju måttligt kul..... men men om du vill vara elak på mig va det då,, kan inte mer än erbjuda mig att greja fram nya,, och om inte det duger åh man blir anklagad för att inte vilja ge igen saker ja vad mer kan ja göra då??*
-och ja detta va till dig.



våra små underbara....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: