tvättstugan

japp där har man varit
snart färig
fick nå ryck åh tvätta rubbet hemma :)

*tvättmaskinen hemma fick paus*

håller på åh bränner ut en massa filmer för min nya dvd tar allt
så jepp bränn in filmer på 4.7g dvdn
sen kan man bara välja vilken film man vill se...
lööv min nya dvd...... :)

lite kan roa en så hårt.....

ja du alla barn e badade
karln e badad men inte jag :)
snart snart ska ja in i duschen ska bara ned en sväng till till tvätten.....

hihi vann 300 kr från postkodlotteriet idag
fick en check hem , så in på banken
åh löste in den då :)
tackar,, se bra åh va nördig ibland........


ne nu ska ja bränna en till skiva :)


stolt stora syster åh nöjd lillebror.. <3

Postat av: Jossan

Ja de är förjävligt de här med bengan :/ Och om historien jag hört stämmer så borde ju en viss person ha riktigt dåligt samvete som inte ens kunde ringa en ambulans utan bara tänkte på sig själv.men i den här byn ska de ju ryktas en massa innan sanningen kommer fram.så jag vet inte om jag riktigt fattat hur allt gick till än . för den delen så är dina kissemissar sååå söta!de är ju synd man bor så långt ifrån och att min katt har problem med andra kissar annars hade ja gärna tagit nån:) hoppas allt är super annars=)

2008-09-12 @ 20:55:35
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ha ha ha ha ha poostkodsmiljonen ha ha ha

var mer än jag viste. =)

2008-09-13 @ 12:17:36
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: Anneli

hahaha tack!:) det är pappa upp i dagen:P

2008-09-13 @ 12:25:35
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: