bara att inse

att jag måste ta det lugnt nu
åh då tycker jag att jag gör hur lite som helst ju :(
men nu när man donat åh pysslat mer än vanligt
vad händer inte då
jo det kommer mer och mer slem
för varje dag nu :(:(

det har varit uppehåll i några dagar
men idag och igår kväll....

suuuuck

men men det kan ju dröja 4-5 v ändå
innan något sker.
hoppas på det...
då det är ca 6½ v kvar till snittet......

så nu tar jag det lugnt för resten av dagen
och ja veckorna
ingen ide åh stressa runt
vill inte ha bebis tidigare.....

Postat av: Jossan

Jo han skenar iväg känns de som, man tittar på gamla kläder och undrar vart ens minibebis tagit vägen haha ..de går verkligen superfort:)jag tycker de var bara nyss man låg på bb med honom ju.De ser jag på neo också , de känns som om ni fick honom för bara några veckor sen.ändå så är han så pass stor som han är.han är ju snart ett helt år :)

2009-04-24 @ 12:06:29
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: