halva dagen

har passerat....
wiiiieee
:)

åh jag har plockat pysslat och donat
och ändå ser det ut som ett bomb nedslag här
skyller på bebis lite där
för det e hans saker som är överallt.....
:)

håller på åh fixar till i hallen åh grejer
listan börjar bli lång nu :P:P

bort med alla vinter prylar.
och hur kan manha så mycket mössor åh vantar??
för när det e vinter
då hittar man inga par ibland...
jaja allt det e i tvätten just nu
sen ska det packas undan
alla deras täckbyxor , jackor overaller e redan tvättade
och idag plockade jag in dem i stor garderoben

så fram med kepsar och hattar
åh allt.
som ska provas och sen slängas en hel del!!!!!
för varför jag sparar på allt
e ju stora frågan
visst det kanske va jätte fint och sött förra sommaren
men nu ser det inte bra ut :)

eller så vill man ha en anledning till att köpa nytt :P
men det gör man ju ändå hela tiden
såna där små prylar....

men har faktiskt upptäckt att hårsnodds burken
börjar bli lite tom
inte många hårsnoddar i den inte
så det måste inhandlas fort fort det....

för hårsnoddar lever ett helt eget liv
och ja de försvinner ständigt....

hm undra om mina pengar från fk kommer imorgon
hmmmmm
ibland när den 26e e på en söndag så har pengarna kommit på
måndagen och andra gånger har de kommit på fredagen
drygt det där....

men men
ja nej ska fortsätta här hemma

det ska skuras och torkas av på typ allt...

och jepp jag hade 105 dagar kvar på hugo
chokad jajamensan


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: