lugna lördagen :)

jajamensan....
varit på promenad imorse....

senhar man även ringt till förlossningen idag ...!!!
jupp
hahaha
men man ringde ju runt till några andra innan :)
haha
jag drar mig för att ringa dit man ska :P

för som det verkar så har slemproppen börjat gått (?)
för igår och idag
har det kommit en massa slem *blä*
hua
och magen har glidit ner ännu mer (trodde inte det va möjligt)
men men jag har inte ont eller så..
så ja det va lungt
sa hon när jag pratade med henne där...
den kan ju gå flera veckor innan.....
sen så ja orolig e jag inte men om det startar kan det ju gå så
himmla fort när bebisen e liten
men ja man går ju in i v 31 imorgon
så liiite tidigt än dårå....

men får jag ont eller minsta lilla sammandragning då va det bara
att komma in...
sucka...

men men säkert falskt alarm
inget att oroa sig för :)

så ja vi tog en lugn promenad sen har man suttit i soffan
och spelat ssx tricky :)
skoj spel...

och man tänker inte på så mycket annat.....

för mannen låter mig inte göra så mycket just nu......
elakingen
haha
han e på affären just nu åh inhandlar kyckling och potatis sallad.
enkel lunch idag

och jag har fått frågan har du ont
hundra elva gånger redan :)
min man känner mig han :)
jag gnäller inte i onödan
så nu dubbel kollar han hela tiden.....

jaja
skriver mer senare....

vinkvink

Postat av: Malin

Men Linda...nu gör du mig nervös...

Detta viste jag inte. (inte för att du har fullständig rapporterings plikt till mig...men nästan) :P V31 äe liiite tidigt för lilla tjejen att titta ut. Hoppas att det inte händer nåt mera nu. håller tummarna å tänker på dig

2009-04-18 @ 18:40:34
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: