pappa griiiis

ja det kan man lungt påstå att neo är....
förut var det mamma för hela slanten
så fort kent kommer hem
är det bara pappa som exsisterar
mamma nej jag duger inte alls :)

nu e vi alla mätta...
grillade idag hua va gott.....
köpte flintastek
och sen gjorde jag hela små potatisar i ugnen
*stal mammas goda recept :)*
sallad och bea sås
mmmmmm

stor barnen är ute åh leker....
chloe ska strax på fotbollsträning
och hugo ska komma in och duscha....

pappa och neo är i badet....
ja de badar ihop jämt varje dag
annars står neo och bankar på dörren
eller så står han och hänger vid badkaret och försöker
klättra i :P:P
så ja enklast så......

sen när chloe kommer hem så ryker hennes hår
till axlarna ska det bli....
japp
det växer ju ut och hon behöver något hon kan sköta
enkelt och lätt....
pratade med andra mammor idag
om mitt hår problem med chloe
jag e inte den enda som haft problem på den punkten
skönt att höra........
så ja eftersom hon inte sköter det och en annan inte får hjälpa
så ja då klipps det...

bilder kommer senare....

jaja ne ska kolla klart på topchef....
skulle vilja kunna som dom......

tjingeling

Postat av: Johanna

Så sött kan bara tänka mig hur det ser ut när han knackar och bankar på dörren och vill bada med sin pappa tyckte det lät så sött:)

2009-04-22 @ 22:26:18

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: