så där ja

så va denna dag snart slut.
har varit ut 2 gånger idag :)

lillskiten har gungat....

stor barnen ja de ser man knappt röken av
jo för matning, toa besök åh lite små gnabb :)
annars har de varit ute i lekparken åh lekt
ska strax ropa in dem...

så de får varva ned fika åh duscha.
antar att det behövs idag
då typ rullar i sanden :P

ja vad gör man om dagarna då???
jo man dammsuger som en blå dåre..
älskar våren
men nackdelar finns ju oxå
blöt sand som hamnar överallt
åh då en annan har lite problem med att få på sig strumpor
så ja dammsugaren e min bästa vän just nu :)

magen har halkat ned oxå......
haha
imorse så räckte tröjan över magen :P
men men det e väll vanligt när man väntar sitt 4e barn
att de glider ner snabbare
magmusklerna va väll inte i tipp topp form innan denna vart till :)
men skummt känns det....

just nu badar lillskiten och pappa...

ja hoppas hoppas imorgon dårå....
så man kan få det där man vill ha ...

neos nya jacka från hm kom idag och ny mössan så söt han vart
trodde st 86 skulle bli super stort men icke
den satt skit fint...
och vatten tålig oxå tydligen ....
bra där....

jaja vi får höras senare

åh vill ni se på bilder på familjen kolla på bilddagboken
frupettersson heter man där, och ni måste vara inloggad
för att kunna se ...




Postat av: Anonym

men fan! bloggen där jag gjort din header och allt sånt har jag raderat!!!! jag tänkte inte på vad jag gjorde!



När jag kommer hem gör jag en ny till dig! För jag är på tidernas photoshop-humör

2009-04-14 @ 20:33:20
Postat av: Malin

Skojar du eller...det är fan så jag räknar dagar just nu... Håller på å promenerar ihjäl mig för att tänka på annat. Om jag kunde gå ner i vikt på köpet vore det juh helt ok, men det gör jag inte heller.

2009-04-14 @ 21:06:41
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Huuh...jag gick ner 16 kg iom förlossningen. Men efter det har INGET hänt. Konstigt igentligen eftersom jag är ute å går minst 4 timmar om dagen.

2009-04-14 @ 23:03:21
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: