seriöst

man kliver upp går på toa
runt 6 tiden kollar ut
snö!!!!!
inte lite snö heller
det har vräkt ned här....
och snöar än

men suuuuck
jajamensan
april april.......

neo e på super bra humör än så länge....
han blir väll tröttare när det e fler barn här
då det e fullt ös hela tiden...
kanske därför han va så slut igår :)

jaha få se om man klär på alla åh går på byn en sväng
det är ju nästan ett måste.....
då karln jobbar till 7 idag :(

men men få se hur jag gör.
för jag måste in på banken ju...
åh jag vet inte riktigt när pappa hade tänkt komma ned idag......

jaja skriver mer senare

Postat av: Carro

Borde det inte vara slut på snön nu, vi hade underbart väder i helgen men dom sista dagarna har det bara varit en 5-10 grader varmt och molnigt!!



Jag vill ha VÅREN!!



Men snart åker vi till Spanien så då hoppas vi på lite sol iaf.

Ha en bra dag! Kram

2009-04-16 @ 08:46:57
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Malin

Nämen va faan!?!?!?

Jag vill inte ha mer snö där uppe nu. Vi hade INTE tänkt lägga om däcken igen juh. Mummel mummel...

2009-04-16 @ 17:46:36
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: