skolan

ja där var vi nyss....
hugo han vill börja nu han :)
så skönt man känner alla fröknar och så innan...
så man behöver inte gå åh presentera sig och prata på samma sätt....
de känner en redan.
så så skönt det..
neo stormtrivdes oxå på skolan
alla tjejer som kommer fram åh gullar med han
och fröknar som tycker att han blivit så stor
och att han e så snabb på saker....

alltid lika skoj att höra....

få se vet inte hur jag tänkte förra veckan...
för nu har hugo mån , tis och ons kvar nästa vecka
sen börjar hans sommar lov....
och efter sommarlovet börjar han skolan
och neo han börjar dagis i oktober
tror jag vi bestämde..
en mjukis start...

åh självklart somnade neo 2 min innan vi kom hem
men det var bara att lyfta upp honom
klä av han och lägga han i sängen
så somnade han om...

nu har en till tand tittat upp där nere så nu har han 3 st...
kanske fler man får inte känna i munnen på han
han kniper ihop allt han kan
sötungen...

idag ska vi alla gå och kolla när chloe har träning
ska bli skoj åh se vad det lärt sig.
snart börjas det med matcher..
det kommer bli super skoj att gå åh kolla på...

tycker du ska radera mitt nummer
för när du inte kan sluta ljuga för mig.....
då kommer vi aldrig komma någon vart....
du kan ju växa upp
och komma tillbaka när du är redo att ta ansvar
med allt vad det innebär.....
du kommer inte få krossa han igen.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: