sköna söndag

en lugn dag....
var till kyrkan på morgonen
så det va lite åh dona med här hemma först
kläder valdes åh hår fixades :)

sen sjöng chloe
och både chloe och hugo fick sin egna barnens bibel..
ja dom ska ju lära sig saker om allt
så lika bra den får lära sig om jesus då :P

sen tog grannen de stora en sväng
så jag och mannen och lillskiten kom iväg en sväng....
*påsk handling:)*

bror åkte hem idag
fick skjuts hela vägen
istället för bussen
haha tror ni inte hunden spydde ner hela baksätet....

får man väll skura extra sen då :)

ja sen vart det potatis och korv i ugnen för alla
ville tydligen ha det idag ....
neo han äter han med helt själv....
nu ska han försöka med skeden hela tiden ..
säger även mam mam hela tiden ...
full rulle på denna kille.....

*han vill inte prata,, vet inte hur jag ska lösa det hela men jag kan inte tvinga han,, både jag och kent
försöker verkligen få han att vilja prata men han tok vägrar*

ja nyss kom chloe hem från fotbollen
nu ska de börja vara ute och så blir det på onsdagar istället...
skönare det för dom
så de får helgen ledig..

ja slut surrat härifrån..
åh jo jag mår bättre,,
huvudvärken kommer åh går men jag dricker massor
vatten/mjölk
äter mina vitaminer åh tuggar frukt och grönt
ute åh rör på mig mer oxå. men men vet ska bara ta det lugnt....


Postat av: Malin

Ahaa på så vis :) Hur såg det ut där då?

Får han nån ordning på tomten?

Ska bli skönt att åka uåå & hällsa på han oxå nu när vi e "hemma" :) Mamma har juh endå varit ner hit å hällsat på sen vi fick Melvin, men det hat juh inte han. Tvivlar på att han nånsin kommer att göra det heller...men vi får väll se!?!?



Är det fortfarande mycke snö där hemma btw?

2009-04-05 @ 22:44:10
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: