trött

är jag just nu....
sliten hua
2 sjuka pojkar inge skoj alls...

men hugo e frisk nu åh vill gå åh leka med sin kompis
säger han, bara för att han fått alvedon
då e han jätte frisk:)

neo han kryper runt åh piper heeeeela tiden.....
ingenting duger
inte ens hans älskade välling flaska
som man försökt muta han med
ett X antal gånger........

så ja en låååång dag detta
snart kommer mannen hem
skönt det.
men han måste ju ner åh posta brev åh handla
för en annan har ju inte kunnat tagit sig många meter idag
så ja suck......

han va ju hem förut vid 10 åh lämna av alvedon
handla hem mer idag
för det lär väll gå åt antar jag....

ska slänga in kycklingen i ugnen strax...
så man får det gjort
ska köpa sån där
semper fruktkompott
4 bägare
lillemannen älskar dom
testa dom för nån dag sedan
åh det får man gärna mata han med tydligen :)
så man får i han något
förutom vatten och saft.....




ja nej ska sucka lite till om min jobbiga vardag för mig själv
ville få en massa gjort här hemma idag
blir på rensa åh sortera humör när det börjar bli vår
men nej med 2 sjuka pojkar får man inte mycket gjort alls :(

jajajaja
får hoppas de blir bättre tills imorgon då...
då tar vi nya tag
men just nu så tycker jag oerhört synd om mig själv....
:)

Postat av: Malin

Stackars oss :P

Jag tycker oerhört synd om mig oxå.

haha!

2009-04-01 @ 18:05:40
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Hej ja det är bara ett öra som ska opereras blir dagop och rör , det hör hon inte alls nästan på nu, det är vätska i mellanörat och nästan vems som helst kan få det beror i hennes fall förmodligen på en förkylning men upp till två år var hon ett öronbarn med men beror förmodligen inte på det.

Tror att du kan känna dig lungn om lill prinsen din ofta växer det bort av sig självt efter tre kan du vara lungn det är då mycket ovanligt att det blir som för Julia då, men man vet aldrig.

Hoppas allt är bra med er iallafall, läste om förkylningen här är det snorigt med.

2009-04-02 @ 07:46:36
Postat av: Sanna

Mjo, så kan det nog vara =P Fast just det här med kramp i vaderna hade jag när jag väntade Nathalie också. Men annars har allt varit helt annorlunda nu.

2009-04-02 @ 11:07:40
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: