Första dagen

japp så va skolan igång igen
hugo stormtrivdes han <3

chloe skit nöjd då dom är äldst i skolan i år :)
kan bara innebära problem

den enda osm varit tok missnöjd idag
är neo
han gillade inte alls att storesyskonen försvann
sen att han vart väckt på morgonen
hm han har minst sagt varit på dåligt humör idag

enda gången han vart glad igen va när vi gick och hämtade
chloé och hugo <3
då fick han ju uppmärksamhet från alla deras kompisar ...

fick ett fint brev idag
fick värde checkar på sammanlagt 550 kr till hm
har visst handlat där en del .....
så få se vad man införskaffar där ifrån då....

lillskruttan kan ju behöva lite ytterkläder!
visar sig

få se vad man ska inhandla påå fredag då
ska på citygross köpa kött åh sköljmedel där
säkert något mer
sen måsta jag på ica maxi........
där har de något jag vill ha

få se vad mer man kan komma på åh göra på fredagen
men som alla vet så är jag inte överförtjust i att springa runt i affärer
hatar det , man blir bara stressad
:P

ne ska slänga mig i badet har tokk ont i ryggen
och e skit trött
skulle lätt kunna misstänka att man va på tjocken igen
för magen har svullnat upp igen ,,vikten har pendlat upp och ned nu i några veckor :P

men som tur va så kan jag inte bli på tjocken mer
fy fan vad skönt det kan jag lova
det bästa beslut jag gjort i hela mitt liv

natti natti på er <3

Postat av: Frida

Vad har lillfisan för storlek nu då? Jag har ett beroende på overaller så jag har en hel del hemma + mössor och mini tjocksockar :D

2009-08-20 @ 08:23:35
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men kolla på tradera. Dom har väl allt mellan himmel och jord tycker jag.. Sitter själv där nu och försöker fynda skor och overall till Mejsan:o)

2009-08-20 @ 09:17:13
Postat av: Malin

Jag har kollat den där Länken som du skickade :( måste juh säga att nu blev jag ännu mer nervös...har inte sovit många minuter i natt...bara grubblat. Fattar inte varför hjärnan inta bara kan koppla av :(



Hoppas du får en bra dag!!

2009-08-20 @ 09:54:16
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Träffade dina föräldrar på Ikea igår :P



Hoppas allt e lungt



Hälsa kidsen och broder kram

2009-08-20 @ 10:16:30
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: