helt slut

hela jag :)
for iväg imorse med 5 i sju bussen
kvart i tio landa man i storstaden
pissnödig som F*N
tänkte gå in på toan vid navet
men ångra mig rätt hårt när man hörde nån hulka där inne :(
nej så jag höll mig tills man kom ut till ikea

*innan det så for vi till ljusta åh citygross*

sen tog vi en frukost där
michaela ,mathias och jeanette och jag

sen såg jag ju ett uber sött rosa mat set
det vart jag ju hårt tvungen att inhandla

sen träffa man på FASTER Josefin
som har gått ned en massa i vikt....
så smal och fin du blivit i ansiktet
bra kämpat tjejen!!!!!!

sen tog man en sväng på hm
inhandla en massa hello kitty prylar
kunde ju inte hjälpas!!!!!
en uber söööt filt

sen willys en sväng!!
fan hur kan alinas mat va så j*vla mycket billigare där???
sucka måste börja med lappen nu
mutter mutter

en snabbis på ica maxi inhandla en söt fleece dress till lilla damen!!

sen till ljusta, timrå
ja huset brevid brosorna stod åh pyrde i en fin fin kol hög
fan vad snuskigt
sen till ljusta igen
sen for vi iväg hemåt....

vart ju en en liten avlämning på mannens jobb oxå :P:P:P

så suuuuper duuuuper tack michaela som skjutsa runt på
den gamla snart tretioåringen som inte har körkort !!!!!!
guld värd....
och tack även till jeanette som hängde med
trevlig dag

men är helt slut
kom hem dona undan allt man köpt
fixa till middag till de hungriga djuren här hemma
dela upp all köttfärs i små påsar

mannen slängde sig i duschen åh for iväg
han ska på avskeds fest i skogen :)
haha lär få hem en full karl ikväll då
men men en ska gå i pension på hans jobb
så de skulle grilla åh äta gott åh dricka gott...
kanske ta en flotte tur
haha ja va säger man
stollar!!!!!

nä ska hitta på annat

tack igen michaela.....

Postat av: Josse

Tack du är go du :P

Jag får börja köpa med mig mat åt sessan nu då när jag kommer hör jag :P Hoppas du hittade det du ville. Köpte en grej till Neo igår, han fick ju ingen present när han fyllde 1 år stackarn :P



jaja vi syns snart :P

hälsa broder att han ska dricka med måtta haha

2009-08-21 @ 22:07:46
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej =)

Jag har nu en tävling i samarbete med myHeart.

Det du kan vinna är en snygg fickplunta.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-5.html



Vad gärna med Kram//M

2009-08-22 @ 00:54:23

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: