jaha

så försöker man öppna upp en fil
men så klart man inte hade det j*vla programet heller
så då fick man ladda hem det oxå
åh installera åh f*n allt!!!!
så just nu packas photoshop upp
få se om jag lyckas
för vissa saker fattar jag halv sju av :P
bara klicka åh se glad ut....


hi hi pappa kent filmade lillstumpan förut idag
när hon låg i sitt babygym och pratade med oss....
hm jag tycker hon utvecklas som en "vanlig" bebis
men men vi låter tiden utvisa vad som komma behövas göra.
tacken ska vi ju lära oss iallafall
blir ju ett ganska stort projekt känns det som
då Alla i familjen måste lära sig
för alinas skull och de andra barnens skull
ingen ska känna sig utanför!!!!!
så enklast om man vänjer alla vid att använda tecken samtidigt som man pratar
haha
kan ju bli ganska kul om man tecknar till allt och alla sen
bara av ren vana :)
gulligt på nå sätt.....

få se om min bvc tant ringer imorgon och e sur
men vi va ju på sjukhuset och jag ringde och avboka bvc
de mätte ju och vägde henne där
plus att hon inte kan få sprutan då hon har tjock hostan....
lillskruttan våran <3

vart en sväng till skogen
men nu orkar jag inte springa mer på några veckor
helt slut
orka inte ens rensa allt jag hittade
förvällde så det vart 2 liter i små burkar
resten av kantarellerna får kent ta med åh ge någon på jobbet
orkar verkligen inte rensa mer
har aldrig hittat så mycket gula kantareller som jag gjort i år...
häftigt det
japp en skogsmulle jag
har alltid varit ute i skogen åh rännt runt sen jag varit lill liten
i löööv it

gick ned till ån för att fiska idag oxå
hela familjen
mysigt det....
men inte fick vi något
kan ju bero på att man har en pladdrande neo
med sig :)
han kan inte vara tyst han ... jo när han sover :P

jaja
tjingeling på er alla där ute

Postat av: Josse

Hellååå, älsklings Neo då faster saknar redan <33

2009-08-17 @ 00:46:42
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Maria [bloggdesigner]

Men det är ju jätteroligt att du börjar lära dig själv:) Jag kunde inte mer än dig i början jag heller:) Övning ger färdighet:)



Hur är det anars då? Mår lilltösen bra?:)

2009-08-17 @ 11:44:55
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Maria [bloggdesigner]

Tänkte också säga att Stilmallen fashion är absolut lättast att göra ändringar i:)

2009-08-17 @ 11:47:26
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Malin

Länge sedan jag lämnade en kommentar nu... :P

Men, jag hade för mig att Alina hade bra hörsel :( Sa till Christian att han skulle sluta lyssna på allt snack :P Ops, var visst jag som fattat fel :(



Kramen!

2009-08-17 @ 14:02:43
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: