kräftnatta!!!

igår kväll hade vi en väldigt trevlig kväll....
barnen och vi tog en sväng ned på byn
*vi gick i sällskap med grannarna under*

det va kräftfiske natta
hela byn va ute
åh man fiskade kräftor , åt gott och drack gott
en del var nog bara där för drickat :)

men men man träffa på folk överallt
vi gick vid halv åtta kom hem vid 22...

mysigt mysigt
barnen fick ju se kräftor och träffa kompisar
som de lekte med!!

så hem gjorde iordning för natten!
alina vaknade halv sju imorse
hon sov hela natten i sin egna säng!!
så bara byta på henne och ge henne mat
så sov vi tills nyss!
neo han vaknade halvtio han med
hahaha

en lyckad kväll

nej nu ska jag nog klä på mig och ta en sväng utåt!!
tjingeling

Postat av: Diskhäxan Josse

Fasters tjej :P

2009-08-29 @ 21:01:34
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Cicci

SV:

Ja jag ska nog göra det.

Häromdagen i Aftonbladet va det två helsidor med en massa frågor och svar, och efter jag läste det där, vart jag mer säker. för det går så mycket rykten hit och dit om vaccinationen.

Men jag kommer ju förmodligen ställa 7 000 frågor till VC, BVC eller vart hon nu får det =)

2009-08-29 @ 23:27:45
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: