på jäsning

är brödet just nu :P

jaha idag har man gått ned något kilo :)
for iväg till stan med alina och neo
Alina i bärselen och neo i sin vagn.

gick bra
förutom att neo e inne i ett skrik stadium
han skriker högt och gällt!!!
uber gulligt
suck
alla barn går ju igenom det stadium men det  e lika drygt varje gång

upp på sjukhuset
där gick allt bra
efter jag fick träffa alina doktor
fick träffa nån annan först som ville lägga in henne
pga att hon va lite snuvig
då fick mamma linda nog..
för så bra som alina låter just nu har hon aldrig gjort
så jag satte mig i väntrummet tills alinas doktor (som träffat henne
när hon va som värst) började

och in kommer han en halvtimma senare
och tycker hon låter hur bra som helst
och att hon ser jätte pigg och go ut
skönt skönt
den andra dr gillade nog inte mig sen :P:P

men va fan läggas in när hon låter hur bra som helst sucka.....
dumheter
så sen gick vi en sväng på stan
sen hem

gjorde mat makaronigratäng
super gott
sen gick hugo och jag ut i skogen här brevid
plockade ihop 3 l blåbär för hand :)

imorgon kommer faster
då ska jag ut i skogen åh plocka mer bär och svamp

nej nu ska ja slänga in brödet i ugnen så det blir nå kvälls fika nån gång

tjingeling

Postat av: Josse

2009-08-11 @ 21:06:13
URL: http://diskhaxan.blogg.seisk
Postat av: Josse

Haha så du slipper träffa mig va :P

Nä ja skoja bara hehe

SUper att du gått ner mer, imorrn ska jag väga mig :P hoppas jag gått ner nått kilo med :D

Hälsa,

2009-08-11 @ 21:07:40
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Frida

Men Linda!

Jag har ju glömt bort lösenordet ditt :o(.. Till den skyddade bloggen!



Kan jag få det igeeeen?

2009-08-12 @ 10:06:34
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: