regn

tror ni inte det börja spö regna när man va mitt ute i ingenstans typ
bara slänga sig på moppen och fara hem
sjöblöt när jag klev innanför dörren!!!!

chloe skulle haft fotbollsträning idag oxå
men inställt då det öste ned .....
igår var hon på ridning oxå
så ja inte fått höra annat idag :)
men men ridning 3 gånger i månaden
plus lite extra någon gång.....
hon har skjuts både dit och hem
så så skönt tack för den hjälpen......

idag fick hugo gå hem med chloe själv......
han har tjatat så hårt om det sedan förra veckan
så jag har hittat på olika ursäkter om varför jag följt med på morgonen
och varför jag väntat på honom utanför skolan ;)

men men idag fick han göra det
*fröknarna var medvetna om det hela oxå*
det är inte långt man ser skolan från gården typ
(skolan ligger uppe på kullen)
och han kom hem och var så mallig så...
han hade väntat på chloe sen hade de gått hem tillsammans
*efter gångvägen*
så nu behöver inte jag alls gå med han mer..........
-tycker hugo alltså....
hua har en stor pojke nu.

få se vilka dagar jag ska få för inskolning av neo då
måste ringa bvc imorgon
har inte fått ny tid för neos spruta , den han skulle fått förra månaden
men när vi kom dit hade de räknat fel på 2 veckor suuck
och alina ska få sin också
seg proppar!!!!

nej ska slänga mig in i duschen nu........


-Talk to the hand girl, i don´t care any more!!


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: