tjock

jag e lite halvdeppad idag
för jag e så tjock än :(
sucka
det går nog bort nån gång
men fan magen e fortfarande stor :(

äsch ska väll börja dona till här hemma då!

snart går hbussen mot timrå
blir skoj att se alla

men vi lär bara va där ute i helgen
orkar inte flänga runt med kidsen

åh lite elak e jag oxå
får inte igen min bärsele
så få se hur vi löser allt
för jag vägrar ta 2 vagnar eller tvilling vagnen
blir så jävla drygt
så elak e jag

men men e man dum åh lånar ut saker så japp!

grattis grattis till svärmor som fyller 50 idag

Postat av: Hannah

Ju äldre man blir desto svårare är det att gå ner ;))

2009-08-07 @ 18:51:47
Postat av: Josse

Wiiiie jag kommer till veckan, undrar hur jag ska få med allt jag handlat ;P

2009-08-07 @ 19:22:27
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: