trök

på hög nivå.......
så hyffsat trött just nu så ...........................................

alla barnen sover just nu ?
hugo ligger i våran säng
och snarkar för fullt
men idag har han kunnat äta en massa
så medicinerna måste ju hjälpa.....

fick tid till barnmottagningen idag oxå
ska på kontroll av damen våran
för att se hur hon låter åh så vidare

i nästa vecka
åh blir vi inlagd då
då komemr jag nog grina :)

men ne hon låter så mycket bättre


men lilla du svara
-u cant hide baby boy :P

Postat av: Anna

Hej du



Kul att du berättat vem du är på min blogg. Hade inte hittat dig förut, så jag har läst ikapp lite här nu.



GRATTIS till sessan, så oerhört söt! M har en kompis i sin hab-grupp som heter Alina också, så fint namn!



Låter jobbigt med inhalationer och grejor. Min M har ju inga stora syskon och vi hade bacillskräck rejält då, så han klarade sig hela första året utan att bli sjuk, tror att vi kom undan en hel del sånt därför. Sen däremot har det blivit några vändor men inte alls mycket, det är jag jätteglad för.



Hoppas det gick bra idag på kontrollen.



Och fråga förstås om du funderar över nåt, eller undrar nåt jag kanske vet eller gjort eller så! Nåt ska man ju ha sina surt förvärvade erfarenheter till :)



/Anna

2009-08-05 @ 21:22:19
URL: http://iannashuvud.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: