f*n då

nu börjar jag bli sur på allvar.....

men men
det löser sig nog imorgon kanske :(
har försökt fixa bilen
inte jag :) men andra.....
efter att de bytt ut bromsar, brömsrör,bromsledningar
och nån lastgivare så funkar det fortfarande inte
åååååhhhh
tröttsamt
men nu hade de hittat någon läcka inne i något i nån trumma eller
vad nu karlarna surrade i :)

så imorgon ska något inköpas
oj nej menar ni det ??
japp skiiiit billigt att äga bil
tydligt det...

men men har man en karl som e tok K*T
på en viss bil sort
så får man stå sitt kast :):):)

äh det löser sig nog
men ja klart man blir orolig , vill ha igenom den annars
får jag inte köra den efter fredag :(
ingen verkstad här har någon tid heller
*mutter*

men men vi får låna en annans bil vid behov
så det tackar vi för

så var men upp en sväng igår kväll oxå
haha kan sträckan utan till nu jag :)

nä ska väll göra något nyttigt som typ muppa vid facebook
för min karl kom precis hem efter att ha varit borta hela dagen...
hans pass med bebisarna nu :)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: