Gott nytt år

ja gott nytt år önskar jag alla som ploppar in här....

ikväll blir det god mat *förhoppningsvis så lyckas man med det*
trevligt sällskap
godis , chips och dricka i mängder
och skjutning av raketer :)

ikväll blir man nykter
då man ska köra mannen till jobbet imorgon
*japp han jobbade idag och imorgon*
fast bara en snabbis.....

sen så kl tolv så slår mitt nyårslöfte in
det första jag gjort på typ 30 år :P
så nu jäklar
jag ska inte dricka dricka på ett helt år.....
den ni...

så om ni ser mig dricka ur en dricka flaska
skvallra då till faster josefin...... :)

äh loka och ramlösa är gott det med
*har jag hört*

gott nytt år på er alla


Postat av: Josse

Sötaste lilla trollet =)

Du kommer fixa det =)

2010-01-01 @ 03:50:33
Postat av: Mary

Gott Nytt ÅR! och vilken fin bild!

2010-01-01 @ 16:18:20
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: