hihi

vet ni hur muppig jag kände mig idag????
enormt kan jag lova
när man blir omkörd av 3 stoooora lastbilar
där omkörningsförbud råder då blir man glad
men vad?????
står det 70 så kör vi 70!!!
lastbilskillarna gillade det inte :)

så vart det avlämning och sen biltema
och en snabbis hos den bästa
tack för kaffet igen ....

nu har man landat här hemma
för en kort stund
ska snart hämta chloé och bilen ska fixas till....

dock ingen kofångare bak än :( vi letar.....

*lillebror det e en audi , chockerande va! turbo disel och den ändrar färg så där snyggt*
japp en tvätt äkta fjortis bil tonade rutor och allt
sen låter den som faen

japp mycket bil snack i bloggen har jag märkt
men ja jag lever i lyckoruset än....:P

hann inte ringa hab idag heller suck
måste komma ihåg det imorgon
michaela påmin mig......


Postat av: Anonym

Det är klart att jag ska påminna dig.. Gör det ikväll och så ringer jag imorgonbitti för säkerhetens skull ;)

2009-12-08 @ 17:45:07

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: