jippie

idag vart alina helt hjärtfrisk förklarad...
även att trycket var som normalt , inte högt som det tydligen kan vara
på barn med ds...
han förklara det hela med trycket
men det är långt och komplicerat att förklara vidare så ja
trycket är precis som det ska vara

fy så så skönt att få höra
han kallar henne igen vid 5 års ålder
bara för att :)

men men det var den bästa julklapp man kunde få idag
att få henne helt hjärtfrisk förklarad
så jag jag är nöjd för detta år....

körkort, 4 friska barn , en karl som man älskar mer än allt annat
ok det saknas en grej min crosstrainer då :P
please please

hihi

nu ska jag underhålla barnen här hemma
i helgen ska vi baka
pepparkakor och lussebullar
ska ge mig på lussebullar tänkte jag
någon som vet av något bra recept????

nä matdags för lillatrollet och strax lunchdags för neo


Postat av: Mary

åhh vad skönt att ha det avklarat och att det blev ett så bra resultat :-)

kram

2009-12-04 @ 15:04:42
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: Faster Josse

Gud vilken lättnad att läsa =)

Hoppas Neobus näsa mår bättre... hälsa =)

2009-12-04 @ 16:18:04
Postat av: Maria

Underbart att lilla hjärtat mår bra. Förstår er lättnad!



Trevlig helg.

Kram Maria

2009-12-04 @ 20:06:32
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: Ssonotsugarfree

va härligt att allt är som det ska =)! Lycka till med bullarna

2009-12-04 @ 22:34:48
URL: http://sonotsugarfree.bloggplatsen.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: