men

lillebror smart du är då :)
haha japp jag mena så klart en sju sits

fast just nu kör jag en turbo disel :)
utan kofångare skiiiiiit snyggt
jag lovar!!!!

så om ni ser mig i stora staden idag
ha tålamod , jag har skit svårt att få i ettan och tvåan
hahahaha
japp jag har haft körkort i 3 veckor :):)

kom hem sent igår (halv tio)
inte allt för skoj
när man har 3 barn med sig varav 1 går i skolan!

men men man fick snällt vänta...

få se om man hinner förbi den bästa en sväng idag då
sådant som visar sig....
var ju där igår oxå
stammisar där nu....

nej ska börja klä på mig
och se om han som ska på möte kliver upp någon gång?

just ja min bärbara dator e död
snyft snyft
så kan det gå ....


Postat av: Chrille

Jag vet, det måste ha kommit från pappas sida... :)

vad är det för bil du har nu då? trodde du hade den där "snygga" forden?

2009-12-08 @ 16:11:36

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: