BLÄ

fick ett trevligt samtal imorse :(
hugos bästis ja hon hitta en lus igår
ååååh det var inte helt oväntat att det skulle komma nära...
för det har gått här i byn flera veckor :(:(

så nu har man luskammat alla 3
fan man har luskammat dom i flera veckor efter varje bad....
men jag e osäker på hur fan det ska se ut
jag ser inget som det står

men hon kommer snart åh ska kolla :P:P:P
haha bra där...
men känns som om att jag ska gå åh köpa lus medel så man har hemma

för ja konstigt vore det om vi inte skulle få det
för det är många i chloes klass som fått det nu

ååååh
bara man hör ordet lus så börjar det klia i håret hahaha
men ja ingen av barnen har kliat sig i huvudet
eller liknande....

men men ska på apoteket åh inhandla medel.....
sen kommer hon åh ska kolla

åh jag ser inget av varken ägg eller löss
men fan vet att chloes bästis oxå nyss haft det....

så ja hmmmmmmm
så då har man ju förmiddagen ordnad för sig.

hihi luskamma även bebisen
det gillade han inte
men han har så tjockt hår han med
men på han ser man ju direkt om det skulle vara något
men nej jag tog luskammen där med.....

jaja ska väll klä på mig jag med sen
blir det en sväng på byn"!!!!!!!!

åh inhandla allt inför kvällen
det blir tacooooos som vanligt :P:P:P

jaja uppdaterar senare
efter luuuus jakten
åh blä.... låter så äckligt
men ack allt för vanligt på skolorna tyvärr......


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: