försov oss !!!

den ni...
har inte hänt sedan neo kom :)
nej fick för mig igår att nu ska lillemannen
somna själv i sin säng....
efter 15 min grin 4 min böka runt så somnade han ....
till pappa kents förvåning
som ville lyfta upp han efter varje minut
*synd om han ju*
men nej sa ifrån och hotade om att han skulle få sova själv i så fall......

så ja pappa kent vart chockad
för så där snabbt brukar han inte ens somna brevid oss.......
:)
se mamma linda hon kan hon ibland....

sen sov han till 4
lyfte upp han bytte blöja sen somna han om
så fick han välling
av pappa när pappa gick till jobbet
ja så jag fick väcka han tjugo i nio
*vi andra vakna halv nio *

så bråttom bråttom vart det imorse....

men ja hoppas det blir lika enkelt fler gånger :P:P


så ja nu ska jag byta på bebis och städa undan lite
vika tvätt!! haha
alltid den där tvätten :)

ja nej få se vad mer man förgyller dagen med då....
något går alltid att hitta på

och du vad livet vart smidigare nu när man har diskmaskin
hur kunde jag klara mig så länge utan ???

jaja höres senare


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: