hua

nu e man uppe då
lite lätt sliten
vart jag som åkte ändå då mannen e helt slut
bebis somnade i sin säng (!) vid 22
sov tills halv3 där
sen bökade han tills ja 4 tiden
grina grät
så kent tog han gav han alvedon rulla han i vagnen allt gjorde han
men bebis va inte nöjd....

nu får de allt ta åh spricka upp helt så vi slipper detta
men men ja fick sova iallafall
just nu ligger far och son och sover
hugo han e finkläd han
skjorta åh grejer

så ja jag ska väll klä på mig åh sminka mig jag med....
sen bär det av till huddik....

ja ska nog bli skoj för hugo detta
chloe har ändrat sig
hon vill inte ha kalas på donken
hon vill ha födelsedags disco :P:P
då kanhon bjuda fler
så ja ska kolla upp allt om det

ja nej har inte tid att sitta här mer

vink vink

Postat av: Malin

Jaa, du skojjar inte!!

Ska sätta mig på huk en gång i kvarten dygnet runt hädan efter...hoppas att det hjälper ;)

2009-02-07 @ 21:06:59
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: