jag har åkt på något

jag aldrig tidigare haft
FOGlossning
fy faaaaaaaaan
va ont det gör
kan inte ligga på nån sida åh sucka
känner mig som en kärring när man ska gå :P

idag har jag fått massa gjort
men det syns fan knappt hemma haha
hugos rum e tok städat , skrubbat ja det skiner där inne
chloes rum snart färdigt
allt i deras rum e sorterat och helt.
har slängt allt som är sönder idag
hm måste köpa lite mer leksaker hahaha :P
nerå så farligt va det inte.
men en soppsäck fylld vart det.

sen åt vi lasange idag
gjorde det aldrig för nån dag sedan
men idag vart det av
gott gott......

nej nu ska jag nog färga mina ögonbryn och ögonfransar
i brist på annat
nej passa på nu när bebis som helt plötsligt bara ska bli buren är med pappa sin......

ja tjingeling på er alla


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: