lite varmare nu

bara minus 17 hahaha
kan ju grina för mindre typ....
ja du visst älskar man snön åh grejer
men efter typ 2 v så kan skiten försvinna :)
nej charmen med sverige är väll att vi just har alla 4 årstiderna
tycker det e mysigt.......
och så blir ju sommaren &  hösten desto mer underbar .......

hmmmmmm
ja nu ska man snart sova då...
om bebis vill somna nån gång.
det va ju en viss pappa som la sig och skulle vila
ett litet tag med bebis
mmmmmmmmmmm
3timmar senare vaknar dom upp :)
va in åh väckte dom båda ! flera gånger
till slut så sa jag att ja bara du som får söva han sen :P

ja mycket saker som sker runt omkring en
så jävla skönt att slippa allt sånt där.......
att ni orkar?
men men inte min huvudvärk.......

trivs bra i mitt liv
har lite ja småbarns år framför en igen då :P
så man lär ha fullt upp åh åren kommer bara rusa förbi

få se när umgänget ska komma igång då??????????????
jag har inte hört något än
jaja kommer väll det med,, men vänta inte för lä'nge denna gång....


japp japp ska lägga mig nu!

Postat av: Frida

Men vem är det som säger nått sånt elakt? Jag tycker du har ett rätt så intressant liv. Ett riktigt Svensson-liv och det är ju det många strävar efter...!

2009-02-11 @ 23:04:11
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej tjejen.

Tänkte bara säga att vi bytt blogg-site.

Ta hand om er i kylan, jag fryser här o vi har bara minus 10. Kram

2009-02-11 @ 23:50:13
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: