*måndag igen *

ja det är det idag
åh den flöt på ovanligt bra imorse
alla 3 barnen vaknade på strålande humör.....

packade iordning allt de skulle ha med sig
chloe har skidvecka hela veckan
hugo ja hans spindelmannen påse
som han har ombyten i och hans hjälm åh regnkläder.....

sen klädde vi alla på oss
och traska ner mot byn....

efter avlämning tog bebis och jag en sväng ner på byn...
test körde en skiiiit skön tvilling vagn hahaha
så ja blir en tvilling vagn med stora svängbara hjul fram!!!
så så skön att köra åh den kände lätt......

hm
har känt mig "off" i några dagar kanske synts på mina inlägg....
varför vet jag inte riktigt....
men tror det har med graviditeten åh göra...
börjar kännas att man varit "tjockis" i snart 2 år(!)
visst visst själv förvållat och inget jag ångrar....
men hela neos födelse ja det va rätt traumatisk
man har liksom inte hunnit smällta den än
och speciellt nu när man vet att jag inte får föda normalt denna gång.
ja då infinner sig en viss rädsla inför det hela oxå.....

mycket tankar som farit runt
men ja tur man har en bra barnmorska då......
henne kan man ventilera av sig hos :)

jag ser fram emot att få en till prinsessa
men jag kommer nog dra en lättnandes suck när hon kommit
för då e man "färdig" med det hela hahaha

funderat på vad hon ska heta i mellan namn
våra barn har bara 2 namn
eva Chloe
charles Hugo
tommy Neo
och så ja
antingen
eva Alina
eller
 linda Alina

hm måste fundera en sväng till

hihi mannen fråga igår om jag inte älska han längre
ööh va??? hur kan du få för dig något sådant fråga jag :)
haha ja det finns ju ingen bild på mig i din blogg längre <3
hahaha japp han läser min blogg han
så ja måste väll fixa in en bild på min stooora kärlek då .....

ja för han är mannen i mitt liv....
rätt säker på att jag är kvinnan i hans liv oxå....
annars hade han nog inte friat eller tjatat om bebisar så hårt :P
eller ja han har stoora planer för våran familj och vi är halvvägs där....

kent pettersson du är det bästa som hänt mig

Postat av: Malin

14 Dagar över bf, då sätter dom igång mig.

Den 27 med andra ord.

(är det sagt i allafall...jag är inte så himla väl insatt jag heller. Men man borde kanske ta å kolla upp det nu...?

2009-02-16 @ 12:55:11
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Ååååh, läste ditt inlägg först nu...va go han är. Kent alltså :) Klart att du måste lägga upp en bild på alla i famljen. Det förstår juh vem som hällst :)



Synd att det inte går att designa min blogg på sånt sätt :( bara en pressentations bild :( (efter vad jag kan förstå i allagall)

2009-02-16 @ 13:01:47
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Det är juh jättesvårt för mig att svara på (?)

Vet juh inte HUR det ska kännas. Men jag har haft sammandragningar/förvärkar länge nu. Å huvet har varit fixerat i en månad. Så jag fattar inte varför h*n inte vill komma ut :(



Vad hände med Neo? Jag visste inte att det varit komplikationer då? :( Å vaför får du inte föda vaginalt?

2009-02-16 @ 13:48:54
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Å fan :( Det hade jag heeelt missat.

Trodde, precis som du, att efter att ha fött 2 kommer juh rästen att gå som en dans...men ICKE alltså!?!?



2009-02-16 @ 14:42:46
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Jossan

Vilket fint namn ni bestämt:)Alina..skitfint ju! Haha rolig din gubbe:P men sådär är dom,ska alltid ha en massa bekräftelse;);) haha! När ska man få se några bilder på gomagen då??:D

2009-02-16 @ 17:05:52
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: