massor

har jag gjort
av det tråkiga slaget
men då kan vi hitta på mer skoj i helgen istället :P

sorterat ut för små kläder hos alla barnen
*blev ju en del*
drog fram kartonger då jag hade en känsla av att ja sparat en hel del
från hugo i st 74-80
och mycket riktigt hitta en massa pyjamasar och tshirts åh byxor
slängde det ja inte ens skulle kunna ge bort till någon :P:P

sen skura man golvena i alla rum förutom vårat sovrum!!
bebis sov ju så ja tar det senare.

plockat sorterat åh ja dragit fram mer leksaker jag totalt förträngt :)
sen så fick jag nå fläng
åh sortera ut i alla skåpen i köket.
så nu står allt i ordning och ja med sin rätte partner :)

så nu får jag faktiskt plats med lite mer prylar där i.
så nu ska jag inhandla mer tallrikar åh glas :P:P
*fast jag har lust åh slänga all porslin vi har åh inhandla så allt blir samma
för ja nu har vi ju nån udda här och där..
japp saker kan gå sönder lätt........

nej nu ska jag snart slänga in maten i ugnen
vart ungskorv och potatis idag
vart så så sugen på det.......


*piiiinsamt...... jag skäms åh dina vägnar*

Postat av: Malin

Hihi...ja, min stora fina kille :)

Hoppas bara att jag får en tid på bvc direkt på måndag, annars åker vi in till BB igen å väger honom där. Är lite nervös fortfarande över vikten...



Vi har inte bestämt oss hur vi ska stava hans namn än...vad tycker du? Melvin eller Melwin?



Kramen!!

2009-02-27 @ 22:26:57
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: frida

En gång per år ;o) och då är det fullproppat med folk och massor med toppen erbjudanden :o)

2009-02-28 @ 15:54:53
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det går sjukt fort :)

Dom kom den vanliga vägen..

2009-02-28 @ 18:30:20
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: