ojdå

hahaha
råkade handla lite meeer än vad som va tänkt :P
hihi
nerå fast kylen e full
frysen proppfull :P
den va redan halv full
vet inte hur det kan komma sig
mannen och jag har blivit hajar på det där
åh stor handla åh dela upp åh frysa in :)
så ja våran frys har inte varit tom på länge
inte skafferiet heller

men ja kanske för att man köper ändå varje månad så man bara fyller
på i alla burkar :):)

ja du nu har jag köpt luuus medel
åh jag köpte även en annan luskam....
så nu har man kollat igen
men jag ser då fan inget
grannen håller på just nu med hugo :P:P
få se om man får nå samtal då......

tur man har någon mer till hjälp att kolla sådant där.....
för varken jag eller mannen kunde se något.....

nej nu ska jag färga håret....

och bebis han har hittat en ny passion.
russin.... får man ge det till 7 mån bebisar????
han stal av storebrosan
och han smaska åh mmm på han
det va super gott tyckte han

Postat av: Michaela

Klart som fan att du får ge neo det.. :) det är ju "godis" för dom anser bla. Bvc och grjer.. :) Ringde dig ja, men inte vill inte prata med mig inte..

2009-02-20 @ 12:39:37
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: Malin

Såklart att du kan ge han russin :)

Russin är juh sgs till för att ge små 7månaders pojkar :) Haha...men ge han inte för mycke bara, för då blir det fart på baken :P

2009-02-20 @ 14:07:21
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: