ok

så va denna vecka slut.
hm
veckorna bara flyger fram nu förtiden tycker jag

ja just nu spelar mannen och hugo
bebis pysslar med något i sin gåstol
åh chloe e på fotbollsträning

förut idag så tog
pappa alla barnen åh gick elljus spåret
med grannen
haha
tack tack
för en annan fick lite egen tid skönt det....

hm stod åh diska idag
tyckte diskmaskinen hånlog åt mig :P
måste köpa en grej imorgon
sen funkar den
men idag stod han bara där åh såg så nöjd ut.................

ja baka ihop någon kaka idag oxå....
få se hur den smakar då..

ja nej ska väll kolla lite på tv
sen bada prata lite i luren åh lägga sig då....

bra dag i min takt.....
för nu börjas det bli tungt igen :)

Postat av: Malin

Åh, om det vore så väl :( Men icke!

Nä, jag har bara inte haft ork till att skriva... Har stängt av ljudet på telefonen för alla samtal utom från mamma...



Jobbigt det här juh... :(

2009-02-15 @ 19:57:31
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Jag har blivit gaaanska mycke större va?

Fy faan jag "sväller" så fort att det kliar i kroppen :P

För mig får det gärna vara en pojke ELLER en flicka...bara lille mirakel vill komma nån gång så...



Vilken vecka är du i nu?



Kramen...

2009-02-15 @ 21:57:30
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: