smörgås tårta

ja det har jag mosat i mig nu :)
mannen hade med sig från jobbet
då en jobbar kompis fyllde år igår
så i dag bjöds de på smörgås tårta

mmmmm den va skit god mums

nu ligger de stora barnen
och neo och pappa badar i badkaret....
hua va ont i ryggen jag fått just nu :(
blä
har gjort för mycket idag :)
men men nu e de flesta lådor/skåp
mer eller mindre sorterade......

skönt det

men känner jag min familj rätt
så är det snart lika rörigt igen :)
ja det spelar inte så stor roll
så länge det inte e smutsigt.....
ordning i kaoset :P

blir så avis när man ser bilder på en dels hem
så fint inga onödig prylar överallt
sånna där tapeter man själv drömmer om
fina soffor
mmmmmmm
sen så vet man vilka virvelvindar man har här hemma :P:P
fan man ser ju hur dörr listerna ser ut om man inte torkar dom regelbundet :)
tänk om man hade vita väggar eller ljus soffa
haha ja de skulle inte ha den färgen länge om man säger så
för det spills åh ja de kliver in leriga
hahaha u name it.....

nej jag ta rmitt designer hem när de e lite större
men vardagsrummet det ska göras om snart....

jaja allt från mig för nu ska jag nog lägga mig i sängen åh
njuta av kvällen och min man .

Postat av: Carro

Smörgåstårta e gott =)

2009-02-19 @ 23:23:16
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Maria

Umm, jag förstår inte vad jag skulle till den där fittan och göra=(



Om 2 veckor är jag i v 36...



Kram!

2009-02-20 @ 08:57:50
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: